čtvrtek 14. července 2016

Recyklace?


Otázka k zamyšlení: jedná se o recyklaci, když daná věc nikdy nesloužila původnímu účelu?


Mám totiž zásobu různých závěsů, ubrusů, a povlečení, které jsou úplně nové. Pořídila jsem si je kvůli poměru množství látky x ceny. Uvědomili jste si někdy, že v povlečení na jednolůžko se skrývá přibližně 4,5 metru látky v běžné šíři?






Tuhle tašku nejen na výlet najdete opět na Fleru.


Na závěr se s vámi podělím o historku, která skvěle ilustruje mé nadšení pro vše, co souvisí se šitím. V našem domě máme popelnice ve vnitrobloku, a včera jsem na zídce vedle nich viděla kufřík s nádherným kováním. Hned jsem začala uvažovat jak ho můžu recyklovat. Ale nastal problém: jak si to vzít, a současně se nenechat vidět sousedy? Nechci být "ta co bufetí u popelnic". Mnoho hodin jsem nad tím uvažovala, a ráno se vydala uskutečnit opravdu promyšlený plán. Úspěch to ale nebyl: kování bylo z plastu, tudíž pro mě nepoužitelné. Jdu tedy hledat kde podobné koupím, protože už mám k němu vymyšlenou tašku.

Žádné komentáře:

Okomentovat