úterý 26. dubna 2016

Ne, že bych nic nešila!


Jen jsou shodou okolností vše v posledních cca 10 dnech dárky, jejichž noví majitelé ještě jaksi netuší, že je dostanou. Co ale ukázat můžu je nový pelíšek (promiňte kuchyň v pozadí). Jsem si totiž jistá, že budoucí obyvatelka můj blog nečte. Alespoň zatím, doufám, že se jí dostane řádného vzdělání!


Mám na cestě nové látky, mimo jiné se mi podařilo ukořistit pár kousků z vytoužené kolekce Effervescence.


Je to velká radost po zkušenosti z minulého týdne, kdy se mi ozvala bývalá kolegyně, že se za dva týdny vdává a chtěla by pro 12 důležitých žen toho dne stejné kabelky. Začala jsem plánovat, odsouvat rozešité věci a kreslit návrhy. Nejen že nepřijela na domluvenou schůzku, ale po téměř hodinovém čekání poslala sms, že kabelky objednala přes internet.

Naštěstí převažují pozitivní zážitky, jako když platíte v kavárně a kamarádka při pohledu na vaši peněženku zvolá: "Takovou chci, ale přesně stejnou!"
Nakonec nemá přesně stejnou, ale i tak je ode mě, s láskou šitá, a mě hřeje u srdce že jí dělá radost. A nejen jí. Díky holky, vy víte koho myslím :-)



1 komentář:

  1. awesome fabric cat basket,i like it.to get more design in weaveron textile click on this link....:http://www.weaveron.com/

    OdpovědětVymazat